Fulltextové vyhledávání

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Zamyšlení nad výletem do Prahy

Zamyšlení nad výletem do Prahy

Aneta

Mě se líbila Petřínská rozhledna, mám ráda výšky a měla jsem u toho dobrý pocit. Dále se mi líbil čokoládový svět, mohla jsem si tam ochutnat i čokoládu takže mi to udělalo radost. Také se mi v Praze líbilo muzeum iluzí bylo to zajímavé a vážně povedené fotky moc jsem si to všechno užila, akorát moc chození, takže mě bolely nohy.

Dominik

Výlet do Prahy byl úžasný, edukativní atd. Nejhorší bylo to chození ale jinak vše bylo supr dupr a hupr čupr i rozchody byly fajne, památky úžasné a záživné.

Hanna

Já jsem Anya a hlavně se mi líbilo a zajímalo letiště, muzeum čokolády, Vyšehrad a tak, hlavní je chodit po Praze a nakupovat, je to moc zajímavé a krásné. Je tam víc věcí, bylo to taky poprvé, moc se mi to líbilo, děkuji za pozornost.

Ema G.

Výlet do Prahy mě docela bavil. Měli jsme hezké ubytování a spoustu plánu před sebou, nejvíce mě bavila návštěva letiště kde jsme měli exkurzi, dozvěděla jsem se spoustu informací o letadlech, jak fungují, kolik stojí a hodně dalších informací. Viděli jsme věci, ke kterým by jsme se normálně nedostali. Jsem ráda že jsme na tenhle výlet šli.

Filip

Výlet do Prahy byl skvělý. Líbil se mi výlet na letiště, protože jsme viděli zblízka odlétat letadla a prošli jsme letiště, kde jsem se dozvěděl zajímavé věci. Také se mi líbil Vyšehrad a Petřínská rozhledna. Výlet jsem si užil skvěle.

Šimon

Byl to super výlet, který mě hodně bavil a byl jsem rád, že jste byly na nás hodné i třeba v tom, že Rozi mohla být na chvíli u nás na pokoji a povídat si s náma a super byly i rozchody, kterých bylo dost a to bylo fajn, že jsme si mohli projít Prahu. Akorát mě moc nebavili ti průvodci u nich jsem usínal a umíral nudou, ale jinak to byly dobré a zajímavé místa, které jsou zábavnější na pohled než na informace, ale teď ten Vyšehrad byl dobrý i s průvodcem. Děkuju za výlet vážím si vašeho koordinování zařizování a navigačních schopností.

Richard

Mně se na výletu do Prahy líbila prohlídka letiště, která byla poučná a zajímavá. Taky se mi líbila prohlídka Stavovského divadla, kde jsme se podívali do Císařské lóže a dozvěděli jsme se zajímavé informace o divadle. Návštěva muzea čokolády byla zajímavá a poučná ,ale to nejlepší na tom byla ochutnávka čokolády.  To je vše k čemu jsem se chtěl vyjádřit.

Rozálie

No bylo to dobré. Chtělo by to na dýl. Nejvíc bylo zaživné, že mi kývl ten voják, když jsem mu zamávala a nebo to, jak mě zastavili policajti. Toť vše.

Jakub

Bylo to super bavil jsem se. Nejvíce si mi asi líbilo muzeum zrcadel a chrám Svatého Víta.

Kolektiv byl super. A Děkuji za vaši ochotu a za to, že jste se nám věnovali a že jste na to vynaložili velké úsilí, aby jsme něco takového mohli zažít.

Adéla

Bavilo mě všechno až na to letiště, to mě nebavilo vůbec. Hodně se mi líbilo Stavovské divadlo a Petřínská rozhledna (až na tu lanovku a to, jak se to kývalo). Taky se mi líbil Vyšehrad, ale radši bych si to prošla bez průvodce (prohlídky s průvodci mě nebaví, radši si to projdu a pročtu sama). Bylo to krásné, děkuji moc, ale bolí mě nožičky a brala bych zítra volno na vyspání.

Ema Š.

Od 3.- 5.6. 2024 jsme se vydali na výlet do Prahy. Nejvíce mě bavila návštěva Vyšehradu. Měli jsme hodinovou exkurzi, která zahrnovala velmi zajímavé povídání o minulosti hradu a okolí. Velmi zábavná byla také prohlídka muzea na čokoládu, kde jsme mohli i ochutnat různé druhy čokolád.

Sára N.

Dne 3.6. 2024 jsme se s paní učitelkami, 9.A a 9.C vydali na 3 denní školní výlet do Prahy. První den jsme se vydali na exkurzi na letiště Václava Havla, která mě zaujalo ze všeho nejvíc. Pán nás provedl nejdřív místy kde se dostanete i normálně, když někam letíte, ale potom nás vzali na přistávací a odletovou dráhu. Řekl nám zajímavé věci o tom co všechno na letišti je nebo i kolik tak stojí střední letadlo. Druhý den jsme se vydali na památky a do muzea čokolády které mnoho z nás zaujaly. Mě osobně přišlo takové menší, protože jsem čekala že to bude větší. A poslední den jsme se vydali na Vyšehrad, kde už jsme většina nemohli a čekali jsme na to až si sedneme. Jinak jsem si osobně výlet do Prahy moc užila.

Sebastián

Na výletě do Prahy se mi líbilo asi vše ale nejvíce chrám sv. Víta.. Atmosféra s kamarády byla taky super. Na pokoji bylo hodně srandy. Paní učitelky byly také hodně milé. Tak děkuji za super výlet. Podle mě bez chyby.

Klaudie

V Praze se mi líbilo vše ale nejvíc se mi líbilo Stavovské divadlo, protože jsem nečekala že to bude tak hezké uvnitř. Nejvíc mě bavily rozchody. Prahu jsem si moc užila a chci jet zase.

Anastasiia

Recenze: Cesta do Prahy  Den 1: Příjezd a Muzeum Iluzí Naše krátká návštěva Prahy začala po příjezdu na letiště, což nebylo příliš vzrušující. Po této povinné zastávce jsme se však vydali do Muzea iluzí, které nás naprosto uchvátilo. Byla to nejzábavnější část našeho dne! Adi mě všude fotila a během návštěvy udělala neuvěřitelných 600 fotek. Večer za námi přišla paní Lucka a oznámila, že nám vezme mobily, což jsme se jí snažili rozmluvit.  Den 2: Divadlo a Muzeum čokolády Následující den jsme šli do divadla. Interiér byl nádherný a zážitek byl úžasný. Po divadle jsme se vydali na procházku po Karlově mostě, který je skutečně ikonickým místem Prahy. Poté jsme navštívili Muzeum čokolády, což byla sladká tečka na závěr dne. Večer jsme byli všichni vyčerpaní a šli jsme spát.  Den 3: Ve středu jsme se vypravili na Vyšehrad. Toto historické místo nás příjemně překvapilo svou atmosférou a krásnými výhledy na město. Byla to skvělá tečka naší krátké návštěvy Prahy. Naše třídenní  cesta do Prahy byla plná různorodých zážitků. Muzeum iluzí a čokolády byly jednoznačně vrcholy naší cesty, zatímco návštěva Vyšehradu nám poskytla klidnější, ale neméně zajímavý zážitek.

Sára

V Praze se mi líbilo objevování nových věcí a dozvěděla jsem se nové věci, že metrem se dostanu kamkoliv a třeba že se v Praze ani nejde ztratit, protože se dostanu někde, kde to znám a zmapuju se. A ještě jsem se dozvěděla že v Praze žije více cizinců než Čechů nebo aspoň si to myslím. Ubytovna byla v pohodě až na to, že tam mohla být ještě jedna koupelna. Nasmáli jsme se tam moc a překonala jsem taky moje hranice např. Petřín a ten podchod. Nejvíce se mi líbil Vyšehrad.

Jessica

Na Praze mě nejvíc zaujala exkurze na letišti Václava Havla, protože jsem nikdy neletěla a bylo velmi zajímavé vidět letadla, které vzlétají a přistávají. I přes bolest nohou jsem si velmi užívala krásu okolo například Petřín, Karlův most, Chrám Sv. Víta, Stavovské divadlo, které bylo velmi nádherné a byli jsme na chvíli v 17.-18.-19. století. Vše co jsme se ve škole učili a možná si nedokázali představit, jsme viděli. Jsem vděčná paní učitelkám za připravený program pro nás a úsilí vše připravit. Myslím si že jsme si to každý užili po svém a vše dopadlo v naprostém pořádku…