Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
2
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
3
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
4
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
5
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
6
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
7
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
8
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
9
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
10
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
11
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
12
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
13
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
14
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
15
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
16
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
17
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
18
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
19
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
20
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
21
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
22
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
23
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
24
Den otevřených dveří 24.4.2024
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
25
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
PRÁZDNINOVÝ PROVOZ 2024
26
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
27
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
28
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
29
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
30
PŘEDZÁPIS DO MATEŘSKÉ ŠKOLY
1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Žáci vytvořili knihu a zažili autorském čtení

Žáci vytvořili knihu a zažili autorském čtení



Celoroční tvořivá práce žáků 2. B, 4. A a 5. A v dílnách psaní vyvrcholila koncem června autorským čtením. Knihu, kterou si děti nejen napsaly, ale také samy ilustrovaly, představily před publikem, svými rodiči a sourozenci. Dokonce se i křtilo a připilo šampaňským.
Děti zpracovávaly texty v dílnách psaní během celého školního roku. V hodinách přemýšlely nad tématem a ke psaní používaly propracovanou myšlenkovou mapu. Důležitou součástí celého procesu byla konzultace se spolužáky a učitelkou, při které děti rozebíraly své náměty, myšlenkovou mapu a hrubou verzi textu. Po zpětné vazbě od ostatních upravovaly a vylepšovaly svůj text, než se pustily do jeho finální podoby.
V dílnách psaní šlo o mnohem více. Děti získávaly zábavnou formou přehled o slohových útvarech díky minilekcím. V knihách tak najdete dopis, popis, charakteristiku, informační text, pohádku, příběh dobrodružný, hororový, detektivní, se zvířecími i dětskými hrdiny a v neposlední řadě také osobní úvahy. 
Při autorském čtení se děti mohly cítit jak skuteční spisovatelé. Každý žák vybral z knihy svůj text a přednesl jej. Slavnost probíhala v naší škole a vážíme si, že rodiče zajistili občerstvení. Věříme, že v následujících letech se budou tisknout další knihy našich dětí a že psaní bude dělat radost.